Bystre OKO
oko.press/Facebook

W ubiegłym roku na rynku medialnym w Polsce sporo się wydarzyło – pojawiły się nowe redakcje, stare przeorganizowano, wielu dziennikarzy straciło pracę na skutek pogarszającej się kondycji finansowej niektórych spółek, a przede wszystkim w wyniku tzw. dobrej zmiany i wymiany w mediach publicznych doświadczonych dziennikarzy na ludzi z politycznego nadania. Tym bardziej cieszy nas fakt, że pośród tych zawirowań pozycja POLITYKI pozostaje silna, a Państwo chętnie sięgają po nasz tygodnik – co potwierdzają comiesięczne raporty Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i pozycja lidera wśród tygodników opinii pod względem sprzedaży.

Sukcesem okazał się również wspierany przez POLITYKĘ portal OKO.press, który wystartował w połowie czerwca ub.r. Portal jest obywatelskim narzędziem kontroli władzy: sprawdza fakty, weryfikuje wypowiedzi polityków, prowadzi dziennikarskie śledztwa. Od początku istnienia opublikował ponad 1,2 tys. materiałów. Portal odwiedziło ponad 2,1 mln tzw. realnych użytkowników – tylko w grudniu na stronie OKO.press było prawie realnych 700 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 1,4 mln sesji. Profile OKO.press zyskują także popularność w mediach społecznościowych: na Facebooku i Twitterze, a redaktorzy portalu chętnie korzystają z podsyłanych tą drogą sugestii i „cynków”.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj