szukaj
Mizerski na bis
Polska w promocji
PFN ma pokazać światu Polskę pisowską – „przyjazną, ambitną, w której są ogromne możliwości”.
Polityka

Niedawno powołano Polską Fundację Narodową mającą promować na świecie wizerunek naszego kraju. Premier Szydło w przystępny sposób wyjaśniła, że zadaniem PFN ma być realizowanie „nieosiągalnych wcześniej projektów na skalę Polski, Europy i świata, gwarantując przy tym osiąganie silnych efektów synergii”. Jednym z takich projektów ma być zbudowanie marki o nazwie Polska, która będzie budowana za granicą, gdzie Polska na razie nie ma żadnej marki, na skutek czego się ją oczernia i wciąż kojarzy z prostym elektrykiem Wałęsą zamiast z rozwojem, nowoczesnością i śp. Lechem Kaczyńskim.

Pilnym zadaniem PFN ma być obalenie szkodliwych mitów na temat Polski, przede wszystkim mitu o tym, że Polska jest niechętna uchodźcom, i o tym, że w Polsce łamie się standardy demokracji. Mity te, dzięki wykorzystaniu silnych efektów synergii wytworzonej przez pracowników PFN, będą zastąpione mitami o tym, że Polska jest krajem bardzo przychylnym uchodźcom i konsekwentnie umacniającym standardy demokracji.

PFN ma pokazać światu Polskę pisowską – „przyjazną, ambitną, w której są ogromne możliwości”. O tym, że jest to prawda, świadczy przykład pomysłodawcy PFN Dawida Jackiewicza z PiS, który pokazał, że w takiej Polsce może on zostać ministrem skarbu.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj