◊ ◊ ◊ ◊

Uśpione dziecko

Kassari osadziła akcję swojego poetyckiego filmu w najbiedniejszym, północno-wschodnim regionie Maroka, zwanym Oriental. W maleńkiej, wypalonej słońcem osadzie pozbawionej elektryczności i wody dokonuje się uroczysta ceremonia zaślubin młodej pary. O świcie następnego dnia świeżo poślubiony małżonek wyrusza do miasta śladem innych mężczyzn w poszukiwaniu pracy, aby nigdy stamtąd nie powrócić.

Przedmiotem zainteresowania reżyserki są stany emocjonalne kilku pokoleń samotnych kobiet skazanych na tęsknotę, tłumienie namiętności i upokarzające życie ograniczone surowymi zasadami koranicznego prawa.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną