U schyłku XIX w., w wiktoriańsko-fantasmagoryjnym Londynie, zakon Rycerzy Okrągłego Stołu, którego najstarsi członkowie (dzięki życiodajnej mocy Graala) pamiętają jeszcze króla Artura, toczy odwieczną wojnę z wrażą rasą pół ludzi, pół bestii. Na drugim froncie sir Galahad wraz z kamratami tłumi rebelię plebsu. W broń zaopatruje rycerzy młody Nikola Tesla, stąd w arsenale, prócz tradycyjnych strzelb, jest m.in. miotacz błyskawic. Najbardziej oczekiwana od premiery PlayStation 4 gra na tę konsolę zbiera skrajne opinie. Ma mocne atuty, ale i istotne słabości. „The Order: 1886” był zapowiadany jako pokaz możliwości obliczeniowych PS4, i rzeczywiście, w kategorii jakości obrazu to nowy punkt odniesienia. Narracja angażuje, ale najpierw trzeba przebrnąć przez senny prolog, a nagłe ucięcie fabuły – po zaledwie kilku godzinach – sugeruje paniczną decyzję producenta, nieskłonnego przekładać premierę. Protagoniści mają charyzmę, ale relacje między nimi można było rozpisać lepiej, kuleje dramaturgia. Pozostał niedosyt, ale i spory apetyt na kontynuację.
The Order: 1886, Ready At Dawn, Sony, PlayStation 4