Recenzja gry: „NEO Scavenger”

Ekstremalne wrażenia
Ekstremalny symulator przetrwania.
materiały prasowe

Gra wymyślona przez Daniela Fedora, byłego wieloletniego pracownika studia BioWare, to ekstremalny symulator przetrwania. Ekstremalnie brzydki (umowna grafika – jakby na podkreślenie, że najważniejsza jest treść), ekstremalnie złożony, ekstremalnie trudny i ekstremalnie uzależniający. Formalnie rzecz biorąc, „NEO Scavenger” jest turową grą RPG, w której eksplorujemy obcy świat, podzielony na mapie na sześciokątne pola.

NEO Scavenger, Blue Bottle Games, GOG.com, Windows, OS X, Linux

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną