Recenzja gry: „Beat Cop”
Gliniarz z pikseli
Rutyna gry potrafi z czasem znużyć jak pańszczyzna.
materiały prasowe

Nowy Jork, 1986 r. Wrobiony i zdegradowany glina szlifuje chodniki Brooklynu jako szeregowy „krawężnik”. Haruje na te parę dolców, a na boku rozwiązuje sprawę, której zawdzięcza swój podły status. „Beat Cop” jest hołdem dla klasyki kina policyjnego. Wygląda też retro, estetyka pixel artu pasuje do konceptu. Najlepsze wrażenie robią jednak komentarze i dialogi – napisane z polotem, autentycznie śmieszne w swej wulgarności (nie grać przy dzieciach!), pełne nawiązań do popkultury i historii, a nawet aktualnej sytuacji w Polsce.

Beat Cop, Pixel Crow, 11 bit studios, Techland, Windows, Linux, Mac OS X

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną