Recenzja gry: „Warhammer 40,000: Dawn of War III”

Magia i młot
Solidny przedstawiciel gatunku RTS, amatorzy serii będą zadowoleni.
materiały prasowe

„Warhammer 40,000” to wymyślony przez brytyjski Games Workshop na potrzeby planszowych gier bitewnych pastiszowy świat przyszłości. Toczą w nim wojny wraże kosmiczne rasy, na przykład wyjęci z Tolkiena orkowie – mający problemy z konstruowaniem zdań złożonych i generalnie z pomyślunkiem, ale nie z obsługą bojowego młota; w użyciu są też konwencjonalne bronie i magia.

Warhammer 40,000: Dawn of War III, Relic, SEGA, Cenega, Windows

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną