Recenzja gry: „The Elder Scrolls Online: Morrowind”
Powrót na wyspę
Wciąż nie jest to ten powrót do Morrowind, na który czekamy. A może po prostu nie sposób rywalizować ze wspomnieniami?
materiały prasowe

Kolejny z nieustających powrotów do Morrowind. Wydana w 2002 r. gra „The Elder Scrolls III: Morrowind” do dziś wspominana jest przez wielu z nostalgią jako jedno z najbardziej niezwykłych, magicznych doświadczeń w wirtualnych światach. Od lat zagorzali fani dłubią w kodzie, próbując dostosować tę urokliwą staroć do dzisiejszych standardów graficznych: zwiększając poziom detali obiektów czy dodając nowe efekty wizualne.

The Elder Scrolls Online: Morrowind, ZeniMax, Bethesda, PlayStation 4, Windows, Xbox One

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną