Recenzja gry: „Walden, a Game”

Powrót do natury (bez natury)
To chyba najbardziej perwersyjne doświadczenie z zakresu interaktywnej twórczości cyfrowej ostatnich miesięcy.
Game Innovation Lab/materiały prasowe

To chyba najbardziej perwersyjne doświadczenie z zakresu interaktywnej twórczości cyfrowej ostatnich miesięcy. Jak bowiem przyjąć za dobrą monetę ideę tak przedziwną, jak wirtualna rekonstrukcja słynnego pustelniczego eksperymentu Henry’ego Davida Thoreau, spisanego przezeń w zbiorze esejów „Walden, czyli życie w lesie” (1854 r.)? Celem spędzenia ponad dwóch lat w dziczy był przecież dla amerykańskiego myśliciela powrót do natury. Thoreau chciał odbudować więź z przyrodą, odzyskać godność i sens rozmywane w cywilizacyjnych rytuałach.

Walden, a Game, Game Innovation Lab, Windows, Mac

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj