Recenzja gry: „Observer”
Kraków z Orwella
Kraków, rok 2084. W upadłym powojennym świecie V Rzeczpospolita jest mocarstwem – na miarę czasów. Czyli „mocarstwem” raczej, realną władzę mają bowiem nie rządy, lecz władające zaawansowanymi technologiami korporacje.
Bloober Team&Techland/materiały prasowe

Kraków, rok 2084. W upadłym powojennym świecie V Rzeczpospolita jest mocarstwem – na miarę czasów. Czyli „mocarstwem” raczej, realną władzę mają bowiem nie rządy, lecz władające zaawansowanymi technologiami korporacje. Nafaszerowani elektroniką ludzie – właściwie już cyborgi – postrzegają świat na dwóch planach: materialnym i cyfrowym. Jarzące się zimnym światłem hologramy i projekcje rozszerzonej rzeczywistości skontrastowane z obskurnymi, ciemnymi wnętrzami taniego hotelu, gdzie ma miejsce akcja, tworzą stylową cyberpunkową scenografię.

Observer, Bloober Team, Techland, Windows, PlayStation 4, Xbox One

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną