Recenzja książki: Marcin Kosman, „Nie tylko Wiedźmin”
Trzy dekady branży
Kapitalna panorama jednego z najważniejszych nurtów w polskiej kulturze ostatnich dekad.
materiały prasowe

Gry wideo wyrosły na główny polski towar eksportowy, a mimo to nie doczekały się dotąd porównywalnej liczby książek i historycznych opracowań, co polska muzyka czy film. Były pionierskie – i znakomite – „Bajty polskie” (2011 r.), ale kończyły swą opowieść na połowie lat 90., a przecież historia tworzenia gier nad Wisłą obejmuje do dziś bite trzy dekady. „Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych”, relacjonująca całą tę epokę, jest zatem na naszej wydawniczej pustyni wydarzeniem bezprecedensowym.

Marcin Kosman, Nie tylko Wiedźmin, Wydawnictwo Open Beta, papier, mobi, epub

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną