◊ ◊ ◊ ◊ ◊

Sztuka na słupach

Billboard musi być jak najbardziej widoczny, powinien przyciągać uwagę, ale nie dawać czasu na zastanowienie, jego sens ma być uchwycony w mgnieniu oka. Komunikat jednak nie może być podany wprost, ma zawierać aluzję, greps, zabawę słowem albo zaskakiwać wyjątkową formą graficzną.

W książce Davida Bernsteina „Billboard, reklama otwartej przestrzeni” możemy obejrzeć reprodukcje setek wielkoformatowych reklam różnych produktów z różnych czasów i miejsc.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną