Recenzja płyty: LXMP, „Back To The Future Shock”

Gęsty szok przyszłości
Futurystyczny krzyk inspirowany „Szokiem przyszłości” Tofflera.
materiały prasowe

Wydana 30 lat temu płyta Herbiego Hancocka „Future Shock” niosła fascynację technologią, syntezatorami, pojawiającym się na nowojorskiej ulicy hip-hopem, funkiem i kulturą didżejską. Przebój „Rockit” z wchodzącymi do muzyki gramofonowymi skreczami stał się wręcz pomnikiem powiązania tej ulicznej kultury i jazzu. Dziś doczekaliśmy się polskiej reakcji. Na pełny program superprodukcji Hancocka rzucili się – tylko w duecie, jako LXMP – perkusista Macio Moretti i spec od syntezatorów Piotr Zabrodzki.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną