Recenzja płyty: Piotr Orzechowski, Marcin Masecki, Capella Cracoviensis, Jan Tomasz Adamus, „Bach Rewrite”

Bach nieprzerobiony
Parę ciekawszych minut na całą płytę to trochę mało.
materiały prasowe

Trochę na wyrost okazało się założenie, że jeśli weźmie się dwóch nietuzinkowych pianistów grających na poniekąd historycznych instrumentach elektrycznych (pianina Rhodesa i Wurlitzera) i zestawi się z jednym z najważniejszych polskich zespołów grających na historycznych instrumentach barokowych, to wyjdzie z tego coś oryginalnego. Ten Bach grany jest całkowicie tradycyjnie, nawet plastikowe brzmienie instrumentów solowych niespecjalnie szokuje, bo słyszeliśmy już Bacha w najrozmaitszych wersjach dźwiękowych.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną