Recenzja płyty: Różni wykonawcy, „Białoszewski do słuchu”

Blok dźwiękowy
Archiwalne nagrania w postaci odrestaurowanej.
materiały prasowe

Magnetofon towarzyszył Mironowi Białoszewskiemu z przerwami od 1965 r. do śmierci. Rejestrował czytane przez siebie teksty, a słuchanie było z punktu widzenia działań tego autora czynnością nie mniej ważną niż czytanie. Czteroczęściowe wydawnictwo „Białoszewski do słuchu” prezentuje dziś te archiwalne nagrania w postaci odrestaurowanej i z podziałem na kategorie (wiersze, kabaret, teatr i blok – w tym ostatnim chodzi o dźwiękową wersję „Chamowa”). (...)

 

Różni wykonawcy, Białoszewski do słuchu, tomy I–IV, Bołt Records

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną