Recenzja płyty: Saagara, „2”, Instant Classic

Trzecia droga
Zimpel podąża za gęstą rytmiką muzyki hinduskiej, ale próbuje też ją przeciągać na swoją stronę w zachodnich improwizacjach.
materiały prasowe

Wacława Zimpla nagrodziliśmy niedawno Paszportem POLITYKI za jego poszukiwania solowe („Lines”) i zespołowe („LAM”) w dziedzinie minimalizmu. Teraz publikuje drugą płytę swego składu z muzykami z Indii, Saagary, pokazując, że w istocie mamy do czynienia z trzecią – żeby użyć nazwy znanej audycji z radiowej Trójki – stroną medalu. Na naszych łamach klarnecista opowiadał o skomplikowanych akcentach figur rytmicznych muzyki karnatyckiej, którą sam poznawał.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną