Recenzja płyty: Madeleine Peyroux, "Bare Bones"

Madeleine Peyroux dla zrelaksowanych
Rzeczy niemodne, ale bardzo przyjemne

Madeleine Peyroux robi rzeczy niemodne, niewspółczesne i bardzo przyjemne. Nie bacząc na sukcesy Britney Spears, Avril Lavigne i innych tego typu panienek, konsekwentnie śpiewa nieskoczne, nastrojowe piosenki, niebezpiecznie bliskie jazzu.

Jej piąta płyta, „Bare Bones”, to kolejna porcja nastrojowej muzyki na wysokim poziomie. Tym razem artystka w dużej mierze zaufała własnym możliwościom i wypełniła płytę swoimi kompozycjami. Wspierał ją producent płyty, długoletni współpracownik i eksmąż Joni Mitchell, basista Larry Klein.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną