Recenzja płyty: Patricia Kaas, "Kabaret"

Patricia kabaretowa
Klimaty w stylu Marleny Dietrich i Grety Garbo

Najnowsza płyta Patricii Kaas „Kabaret” świetnie wpisuje się w coraz wyraźniejszą ostatnio tendencję do eksplorowania źródeł muzyki popularnej. Podróże w przeszłość odbywają Bob Dylan, Bruce Springsteen, Rod Stewart, Marianne Faithful, a teraz czyni to z wielkim wdziękiem Patricia Kaas. Francuska artystka dowiodła wielokrotnie, że równie dobrze czuje się w estetyce bluesa czy soulu, jak i w piosenkarskim popowym mainstreamie, ale tym razem mamy niespodziankę w postaci powrotu do lat 30.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną