szukaj
Michał Staniszewski: W grach jest miejsce na każde uczucie
„W grach chodzi nie tylko o uczucie zwycięstwa. To za mało” – opowiada Michał Staniszewski ze Studia Plastic.
Leszek Zych/Polityka

Wydana w 2016 r. gra „Bound”, za którą nominujemy Michała Staniszewskiego ze Studia Plastic do Paszportu POLITYKI, pokazuje, że dziś działa w zupełnie innej skali niż kiedyś. Przygotowana z myślą o konsoli PlayStation 4 gra – o kobiecie, która wraca do wspomnień z dzieciństwa, przenosząc się zarazem w fantastyczny świat kolorów i tańca – chwalona była na całym świecie za walory wizualne. Dziś Staniszewski wraz z grupą Plastic zajmuje się rozwijaniem technologii wirtualnej rzeczywistości na platformie Sony PlayStation. Czytaj więcej »

Michał Staniszewski opowiada o grze „Bound”, koncepcji, która kryła się za tym projektem, o wadze szczegółów i o grach jako elemencie kultury:

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj