Recenzja spektaklu: "V (F) ICD – 10. Transformacje", reż. reż. Paweł Łysak

Wykluczeni ze świata konsumpcji
Fantastycznie grany bydgoski spektakl to metafora wykluczenia w systemie kapitalistycznym

Najnowsza premiera Teatru Polskiego w Bydgoszczy „V (F) ICD – 10. Transformacje” Artura Pałygi w reż. Pawła Łysaka powstała w ramach międzynarodowego projektu Goethe-Institut „After the fall/Po upadku. Europa po 1989 roku”, będącego próbą teatralnego uchwycenia przemian w Europie Środkowo-Wschodniej po upadku komunizmu. Bydgoska sztuka przedstawia je w nieco wyolbrzymionej formie, na przykładzie grupy upośledzonych, którzy stają się symbolem wszystkich tych, którzy nie wytrzymali tempa przemian i nie zdołali przystosować się do nowych warunków.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną