Recenzja spektaklu: "Metafizyka dwugłowego cielęcia", reż. Michał Borczuch

Metafizyka po bziku
Witkacy w reżyserii trzydziestolatka Michała Borczucha to rodzaj jam session z powracającymi tematami

Witkacy w reżyserii trzydziestolatka Michała Borczucha to rodzaj jam session z powracającymi tematami, na podstawie Witkacego. Rzecz dzieje się na Papui-Nowej Gwinei, dokąd przed laty wyemigrowali rodzice Karmazyniella (Sebastian Pawlak). Gdy matka (Maria Maj) informuje chłopaka o tym, że wraz z dawnym kochankiem, być może jego prawdziwym ojcem, sprowokowała śmierć męża, Karmazyniello rozpoczyna poszukiwanie swoich korzeni, zadaje pytania o rodzinę, o role społeczne, o miłość.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną