Recenzja spektaklu: "Jackson Pollesch", reż. Rene Pollesch

Kreatywność, kapitalizm, network
Gwiazda niemieckiego teatru po raz drugi pracuje z aktorami TR Warszawa i ponownie na przykładzie artysty bada status człowieka epoki późnego kapitalizmu.
Roma Gąsiorowska i Tomasz Tyndyk
Tadeusz Późniak/Polityka

Roma Gąsiorowska i Tomasz Tyndyk

„Jackson Pollesch” to oparte na zbiorze esejów „Kreation und Depression” Christopha Menke i Juliana Rebentischa dywagacje na temat kreatywności – niegdyś cechy właściwej jedynie artystom, która w kapitalizmie stała się naczelnym przykazaniem skrupulatnie wypełnianym przez całą ludzkość. Rolą artystów stało się dostarczanie paliwa dla kreatywności widzów, która ujście znajduje dziś na forach internetowych, blogach, Facebooku, Twitterze czy Naszej Klasie.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną