Recenzja spektaklu: "Paw Królowej", reż. Paweł Świątek

Oszukani i zdradzeni
Młody reżyser wystawił rapowaną powieść Masłowskiej sprzed siedmiu lat – okazuje się wciąż aktualna, może nawet bardziej niż przed laty.
Od lewej: Małgorzata Zawadzka, Szymon Czacki, Paulina Puślednik i Wiktor Loga – Skarczewski.
Michał Lepecki/Agencja Gazeta

Od lewej: Małgorzata Zawadzka, Szymon Czacki, Paulina Puślednik i Wiktor Loga – Skarczewski.

Na korcie do squasha zmiksowanym ze studiem nagraniowym czwórka aktorów (Małgorzata Zawadzka, Wiktor Loga-Skarczewski, Paulina Puślednik i Szymon Czacki) rapuje, śpiewa, gulgocze i wypluwa rymowanki autorki. Przetworzone slogany reklamowe, refreny piosenek, tytuły książek, gazetowe i portalowe nagłówki, znane nazwiska, Unia Europejska i wszystko inne, co miesza się w mózgu współczesnego Polaka – tworzą parującą, fermentującą papkę, nawóz użyźniający i zatruwający jednocześnie codzienne Polaków rozmowy.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną