Recenzja spektaklu: "Echa czasu", choreogr. A.Page, K.Pastor i W.Forsythe

Trzy baletowe światy
Najnowszą premierą Polski Balet Narodowy udowadnia, że coraz mu bliżej do poziomu światowego.
materiały prasowe

Echa czasu, Polski Balet Narodowy, choreografia Ashley Page, Krzysztof Pastor, William Forsythe, Teatr Wielki – Opera Narodowa

Specjalnie dla niego nową choreografię opracował związany swego czasu z baletem Covent Garden Ashley Page, kolejną pracę wykonaną parę lat temu dla Holenderskiego Baletu Narodowego przekazał warszawskim tancerzom szef PBN Krzysztof Pastor, ale największym sukcesem jest zezwolenie polskiemu zespołowi na eksploatację dzieła Williama Forsythe’a, które jest udostępniane tylko baletom na wysokim poziomie.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną