Recenzja spektaklu: "Zachodnie wybrzeże. Powrót na pustynię", reż. Michał Borczuch

Wieczna walka
Ważnym elementem spektaklu jest zmiana charakteryzacji i kostiumów na oczach widzów: bohaterowie, zmieniając ubrania, zmieniają status społeczny, zyskują albo tracą szacunek świata i szansę na życiowy sukces.
Andrzej Kłak i Marta Zięba zmieniają ubrania i status społeczny.
Kamila Kubat/Agencja Gazeta

Andrzej Kłak i Marta Zięba zmieniają ubrania i status społeczny.

W portowym hangarze w niebezpiecznej dzielnicy zachodniej metropolii koczują uchodźcy: Cecylia – stara Indianka (wspaniała Halina Rasiakówna), jej syn Karol (Andrzej Kłak) i córka Klara (Agnieszka Kwietniewska) oraz Fak (Marcin Pempuś) i Abad (nierozpoznawalna Małgorzata Gorol w grubych czarnych dredach, czarnych okularach, wojskowych drelichach i czapce rasta). Pewnego dnia pojawia się tam bogaty i zblazowany biały: Maurycy Koch (Wojciech Ziemiański) z kochanką i oferuje swojego Jaguara, złotego Rolexa i kartę kredytową w zamian za śmierć.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną