Recenzja wystawy: Tadeusz Kantor, Od „Małego dworku” do „Umarłej klasy”,

Teatroplastyka
W dwudziestą rocznicę pożegnania z Tadeuszem Kantorem

Okrągłe rocznice urodzin lub śmierci wybitnych twórców zawsze przyprawiają o ból głowy; jak po raz kolejny pokazać ich, choćby najbardziej bogaty, dorobek. We wrocławskim Muzeum Narodowym dwudziestą rocznicę pożegnania z Tadeuszem Kantorem postanowiono uczcić wystawą pokazującą związki jego sztuki i działań teatralnych. Na obu polach osiągnął wielkie sukcesy i do dziś nie ma pewności, czy lepiej sprawdził się jako reżyser, malarz czy może happener.

Wątek teatralny otwierać będą zrekonstruowane dekoracje do spektakli „W małym dworku oraz „Wariat i zakonnica”, a zamykać dekoracje do „Umarłej klasy”.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną