Recenzja wystawy: "Miasto na sprzedaż"

Reklama dźwignią miasta?
Reklama na ulicach Warszawy od XIX w. do dziś.
materiały prasowe

Muzeum, kojarzone dotychczas ze sztuką dość elitarną, zorganizowało wystawę dla szerokiej publiczności. Temat atrakcyjny i niezwykle aktualny: reklamy w mieście. A głębokie historyczne spojrzenie wyzwala wiele refleksji. Ekspozycję warto więc zwiedzić, ale na tym nie kończyć. Jest ona bowiem częścią większego projektu – festiwalu Warszawa w Budowie, z bogatym i atrakcyjnym programem, w całości poświęconego inwazji reklam na stolicę.

Miasto na sprzedaż. Reklama na ulicach Warszawy od XIX w.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną