Recenzja wystawy: „Coming Out. Najlepsze dyplomy ASP w Warszawie 2017”

W kokonie sztuki
W ostatnich latach namnożyło się imprez stawiających sobie za cel wychwycenie i zaprezentowanie najbardziej uzdolnionych i najciekawszych studentów (dyplomantów, absolwentów) rodzimych akademii sztuk pięknych.
Uta Sienkiewicz, „Swoi”.
AG/materiały prasowe

Uta Sienkiewicz, „Swoi”.

W ostatnich latach namnożyło się imprez stawiających sobie za cel wychwycenie i zaprezentowanie najbardziej uzdolnionych i najciekawszych studentów (dyplomantów, absolwentów) rodzimych akademii sztuk pięknych. W tym gronie warszawskie przedsięwzięcie może uchodzić za jedno z bardziej zasłużonych, bo rusza właśnie jego dziewiąta edycja. Wyróżnionych wybierają każdorazowo Rady Wydziałów, co oczywiście sprawia, że mamy do czynienia z nieco „belferskim” systemem ocen. Z kolei spora reprezentacja wybranych (łącznie blisko 40 osób) pozwala zapoznać się ze stosunkowo szerokim spektrum artystycznych postaw. A jednak pozostawiającym pewien niedosyt. 

Coming Out. Najlepsze dyplomy ASP w Warszawie 2017, Reduta Banku Polskiego, do 10 grudnia

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną