Recenzja wystawy: „Must See”

To idzie młodość
Bardzo ciekawe przedsięwzięcie z pogranicza sztuk wizualnych, designu, reklamy, przedsiębiorczości.
Hanna Dyrcz, ERGO Hestia – Raport roczny, 2017 r.
Hanna Dyrcz/materiały prasowe

Hanna Dyrcz, ERGO Hestia – Raport roczny, 2017 r.

Bardzo ciekawe przedsięwzięcie z pogranicza sztuk wizualnych, designu, reklamy, przedsiębiorczości. Sama wystawa (trwa króciutko, trzeba się spieszyć, by ją zobaczyć) jest końcowym etapem. Na początku było 600 (!) młodych projektantów, którzy zgłosili się do projektu See&Say. Wszyscy trafili na konsultacje prowadzone przez 50 ekspertów. Ostatecznie wybrano 101 projektantów (w tym 18 najlepszych wyróżniono), których osiągnięcia zostaną pokazane na wystawie. Przedsięwzięcie ma szeroką formułę, dość powiedzieć, że kwalifikowano w aż 17 kategoriach, od klasycznych, typu moda, fotografia, reklama, wideo, ilustracja, po nowocześnie brzmiące, typu project design czy creative technology

Must See, Centrum Kreatywności Targowa 56, Warszawa, wystawa czynna do 18 lutego

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną