szukaj
Rynek mobilnej telefonii. Przed rewolucją?
Komórki do zajęcia
Nowe marki, nowe technologie i usługi. Na polskim rynku telefonii komórkowej idzie nowe.
Rebranding Ery staje się faktem - wymiana plansz reklamowych na jednym z warszawskich salonów operatora.
Kacper Pempel/Reuters/Forum

Rebranding Ery staje się faktem - wymiana plansz reklamowych na jednym z warszawskich salonów operatora.

Pierwszy do zmian dojrzał Polkomtel, operator sieci Plus. Zmienia swój wizerunek i hasło. Już nie „Razem lepiej”, ale „Daj o siebie zadbać”. W ramach dbania o klientów firmowe salony nabiorą domowej atmosfery. Będą nowe meble i wyposażenie, a w każdym zawiśnie… wielki łeb jelenia. Nie taki wypchany z rogami, ale nowoczesny, z kolorowego tworzywa sztucznego.

Czego alegorią (trudne słowo) jest ten jeleń? Telefonów na kartę? – pytam Jowitę Michalską, szefową departamentu komunikacji marketingowej Polkomtela. Pani dyrektor dopiero po chwili orientuje się, że mówię „mumiem”, czyli zwrotami z reklam Plusa z udziałem kabaretu Mumio. To jeden z większych marketingowych sukcesów Polkomtela. Żartobliwy sposób porozumiewania się firmy z klientem może sugerować, że ktoś tu z kogoś robi jelenia.

To nie alegoria, po prostu chcieliśmy podkreślić domowy charakter naszych salonów. A ponieważ w wielu domach wiszą takie głowy jelenia, stąd ten pomysł – tłumaczy Michalska. Oczywiście jeleń jest drobnym fragmentem większego projektu Polkomtela, którego celem jest „lojalizowanie bazy klientów”, jak marketingowym slangiem tłumaczą szefowie spółki. Chodzi o silniejsze przywiązanie klienta, by łatwo nie dał się uwieść konkurencji. Dlatego Plus zwiera szyki, upraszcza ofertę, likwiduje też marki swoich przedpłatowych sieci Sami Swoi oraz 36,6.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną