Trzecia edycja zestawienia Listki CSR POLITYKI
Redakcja POLITYKI wraz z firmą doradczą PwC po raz trzeci postanowiła przyjrzeć się, jak do zagadnień społecznej odpowiedzialności biznesu podchodzą największe polskie firmy.
Złoty, srebrny i biały Listek CSR POLITYKI.
Polityka

Złoty, srebrny i biały Listek CSR POLITYKI.

CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, stał się bardzo ważnym elementem systemu zarządzania firm, mającym wpływ na ich dynamiczny rozwój, innowacyjność oraz zwiększenie konkurencyjności. Przybywa polskich przedsiębiorstw o zróżnicowanej skali działalności, które rozumieją, że w długofalowej perspektywie osiągnięcie sukcesu biznesowego nie jest możliwe w oderwaniu od tego, co dzieje się wokół. W swych codziennych działaniach dobrowolnie uwzględniają więc interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy relacje z różnymi grupami interesariuszy: klientami, pracownikami, udziałowcami, partnerami biznesowymi.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną