Osoby czytające wydania polityki

„Polityka”. Największy tygodnik w Polsce.

Wiarygodność w czasach niepewności.

Subskrybuj z rabatem
Społeczeństwo

Wpływy z talentów

Programy, w których znani osądzają śpiewającego, tańczącego lub żonglującego amatora, są dla telewizji prawdziwymi maszynkami do zarabiania pieniędzy.

30 sekund reklamy przed programem „Mam talent” w TVN (ostatni odcinek trzeciej serii oglądało ponad 5 mln osób) kosztuje (wg cennika) nawet 100 tys. zł, przed „X Factor” w tej samej stacji – 95 tys. zł (cena z maja 2011 r.), a przed „Must Be The Music” w Polsacie 78,2 tys. zł. Najtańsza jest reklama przed „The Voice of Poland” w telewizji publicznej, za którą zapłacić trzeba 55,6 tys. zł.

Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

null
Ja My Oni

Jak dotować dorosłe dzieci? Pięć przykazań

Pięć przykazań dla rodziców, którzy chcą i mogą wesprzeć dorosłe dzieci (i dla dzieci, które wsparcie przyjmują).

Anna Dąbrowska
03.02.2015
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną