Z życia sieci
Generator czarnego PR
Czarny PR w wykonaniu internautów.
AN

Czarny PR w wykonaniu internautów.

Czasem oddawanie inicjatywy w ręce internautów jest proszeniem się o katastrofę. Przekonał się o tym międzynarodowy gigant paliwowy Shell, który nie docenił siły swego negatywnego elektoratu. Koncern organizuje ogromną kampanię promującą wydobycie złóż na Morzu Arktycznym. Za radą specjalistów od public relations kładzie przy tym nacisk na aspekty ekologiczne, przekonując, że przyroda na tym nie ucierpi. Dowodem mają być wspaniałe zdjęcia morskich ptaków, fok, wielorybów i niedźwiedzi polarnych, które wykorzystano w tzw. generatorze reklam firmy Shell.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj