POLITYKA liderem kwartału
Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszym kwartale 2015 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 119,2 tys. egz. (i wzrostem sprzedaży o 0,5 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2014 r.) POLITYKA była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu – ze średnią sprzedażą 113,8 tys. egz. (i przy spadku wynoszącym 1,9 proc.) – uplasował się „Newsweek”. Sprzedaż pozostałych tytułów spadła poniżej 75 tys. egz. Tygodnik „wSieci” sprzedawał średnio 74,2 tys. egz. (spadek o 6,5 proc.), „Do Rzeczy” – 52,1 tys. egz. (spadek o 21,5 proc.), zaś „Wprost” – 51 tys. egz.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj