Huffington Arianna
Bogini netu
Królowa internetowych wiadomości pociesza tradycyjne media, że one też mają przyszłość.
Arianna Huffington - zmieniła bloga politycznego we wpływową internetową gazetę, po którą co miesiąc sięga 26 mln czytelników.
Chester Higgins Jr/EAST NEWS

Arianna Huffington - zmieniła bloga politycznego we wpływową internetową gazetę, po którą co miesiąc sięga 26 mln czytelników.

Za Oceanem szykuje się prasowy przewrót kopernikański: po internetową gazetę „Huffington Post” sięga co miesiąc już 26 mln czytelników, czyli niewielu więcej niż po sieciowe wydanie szacownego „New York Timesa”. W połowie grudnia portal ogłosił także pierwszy pełnoroczny zysk, zarobił 30 mln dol., w 2012 r. zyski mają być aż trzykrotnie wyższe! I to w czasach, gdy drukowane gazety zmagają się z największym kryzysem w dziejach prasy. Ale tradycyjne media nie dają czytelnikom tego, co oferuje Internet: nawiązywania więzi i bycia obiektem pozytywnego zainteresowania, tego wszystkiego, co zwie się „bringing people together” i co stało się mantrą Arianny Huffington.

Z pomocą przyjaciół

Wystartowała z „Huffington Post” sześć lat temu, miała wtedy 55 lat. Tytuł wzorowany na szacownych dziennikach papierowych, choć żaden z tych mastodontów nie pozwoliłby sobie na wrzutkę nazwiska szefowej do nagłówka.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną