São na szaro
João Doria, burmistrz São Paulo wydał wojnę rodzimym grafficiarzom.
Archiwum

João Doria, burmistrz São Paulo wydał wojnę rodzimym grafficiarzom.

Przed mundialem w Brazylii firma Nike wypuściła serię koszulek piłkarskich z literami stylizowanymi na pixação, znaki graficzne charakterystycznych dla São Paulo tagów gęsto pokrywających całe miasto. Fascynacji wytworami lokalnej subkultury nie podziela jednak nowy gospodarz największej metropolii Ameryki Południowej. João Doria, multimilioner niegdyś prowadzący lokalną wersję amerykańskiego reality show Donalda Trumpa, jako nowy burmistrz gospodarczej stolicy kraju wydał wojnę rodzimym grafficiarzom: w ramach kampanii „Piękne Miasto” służby porządkowe co sobota nie tylko naprawiają zepsute latarnie, chodniki i ławki, ale też zamalowują kilometry kwadratowe ścian na.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj