Adam Grzeszak w swym artykule (POLITYKA 15) kilkakrotnie minął się z prawdą. (...) Autor łatwo mógłby ustalić, iż soki marki Garden w litrowych opakowaniach funkcjonują na polskim rynku od 1998 r. O popularności Gardena jeszcze dobitniej przekonali nas konkurenci. Bowiem wkrótce po wprowadzeniu do sprzedaży naszych soków dwie firmy zaczęły promować produkty w podobnych opakowaniach i podobnym wzornictwie etykiet oraz nazwie zawierającej polski odpowiednik słowa garden (ogród), co autor w swym artykule na temat uczciwości reklamy i konkurencji pominął milczeniem.
Natomiast soki i napoje Garden „Dobre zbiory” rozpoczęły swoją „karierę” na rynku soków i napojów owocowych ponad rok temu. Koncepcja tego produktu okazała się prawdziwym strzałem w dziesiątkę, co znów skwapliwie wykorzystali nasi konkurenci proponując podobny produkt w opakowaniu tej samej pojemności. Dlatego nieprawdziwe, a wręcz obraźliwe jest dla naszej firmy stwierdzenie, iż stosowane przez naszą firmę opakowania utrudniają porównanie, bowiem na rynku znajdują się produkty w opakowaniach o tej samej pojemności. Tym bardziej nieuczciwe jest stwierdzenie autora dotyczące cen soków Garden (pomarańcza), bowiem sugerowana cena przez producenta wynosi 3,97 zł/1,5 l, natomiast ceny soków w opakowaniach litrowych firm konkurencyjnych wynoszą: Hortex – 4,09 zł, Tymbark – 4,10 zł, Tarczyn – 3,89 zł (MEMRB J/F’01). (...)
Adam Grzeszak zarzuca naszej firmie tworzenie bajek sugerując, iż przemysł spożywczy jest bezduszny i sprowadza się wyłącznie do produkcji soków z koncentratów. (...) Zapewniamy, że to nieprawda, bowiem nasza firma współpracuje nie tylko z dostawcami koncentratów, ale również z plantatorami.