Archiwum Polityki

Pani Goździkowa zostaje w domu

Mistrzostwa świata w piłce nożnej 2006 jeszcze się nie zaczęły, a już mamy pierwszych przegranych. Do Niemiec nie pojedzie Dudek, Kłos i Frankowski. To przykra niespodzianka, nie tylko dla zawodników, ale i firm, które zaangażowały ich do kampanii promocyjnych.

Największy ból głowy ma dziś firma farmaceutyczna Polpharma, producent etopiryny. Twarzą swojej kampanii reklamowej uczyniła Tomasza Kłosa, piłkarza Wisły Kraków. Pomysł opierał się na żarcie – Kłos znany jest z zagrań głową, a etopiryna to lek na ból głowy. Twórcy reklamy zakładali, że piłkarz znajdzie się w mundialowej drużynie trenera Janasa. Dlatego w reklamach zainscenizowano gwiazdorską konferencję prasową, podczas której zdradza, jak radzi sobie z bólem: za radą pani Goździkowej korzysta z etopiryny.

Polityka 21.2006 (2555) z dnia 27.05.2006; Gospodarka; s. 42
Reklama