Archiwum Polityki

Oglądamy reklamy

i oceniamy je w skali +6 do -6

Nationale- Nederlanden (6)
Dwie młode panienki rozpoznają na ulicy Marka Kondrata. Jedna z nich prosi go o numer telefonu. Problem w tym, że dziewczyna pragnie otrzymać numer Nationale- Nederlanden, a nie słynnego aktora. On zachowuje zimną krew, a nawet się uśmiecha. Nie wiadomo, co bardziej podziwiać, opanowanie Marka Kondrata czy jego poczucie humoru i dystans do samego siebie?

Carefree Airflow – podpaski (-5)


Monika bez oddechu 8 go-dzin, a Agata 12. W zasadzie wiadomo, że człowiek pozbawiony oddechu umiera błyskawicznie. Ta reklama jest więc oparta na oczywistym absurdzie. Bywają jednak absurdy sensowne i absurdy bezsensowne. Kto nie potrafi wybrać, z którym z nich mamy w tym przypadku do czynienia, niech spróbuje przestać oddychać.

Polityka 39.2000 (2264) z dnia 23.09.2000; Tele Wizje; s. 103
Reklama