Archiwum Polityki

Tydzień za 100 zł

Co trzeci Polak (36 proc.), jeśli mieszka wspólnie z rodziną, nie wydaje na żywność więcej niż 100 zł tygodniowo – obliczył Acxion Polska. W przedziale 100–150 zł stara się zmieścić 26 proc. ankietowanych, a nie więcej niż 200 zł wydaje 19 proc. Ponad 250 zł tygodniowo przeznacza na zakupy spożywcze mniej niż 10 proc. kupujących. Do najbardziej popularnych marek sklepów, w których robiliśmy zakupy w minionym miesiącu, należy: Biedronka (53 proc. ankietowanych), Real (16), Albert (14) i Plus Discount (10). O naszym wyborze sklepu decydują przede wszystkim niskie ceny (56 proc. wskazań) i częste promocje (43 proc.). Nie bez znaczenia jest szerokość asortymentu (34 proc.), odległość od domu (47 proc.) i godziny otwarcia (20 proc.).

Polityka 27.2005 (2511) z dnia 09.07.2005; Gospodarka; s. 36
Reklama