Archiwum Polityki

A łódka płynie dalej

Reklama dźwignią handlu – to wiedzą dziś nawet dzieci. Co mają jednak zrobić ci, którym reklamować się nie wolno? Jakoś muszą sobie poradzić.

W tym sezonie pojawił się w Warszawie nowy lokal – The Beach. Wyrósł na piaszczystej wiślanej łasze w pobliżu zoo. Wygląda dość prowizorycznie, ale to tu odbywają się ostatnio najmodniejsze imprezy klubowe. The Beach jest trendy. Nowy lokal nie jest jednak przedsięwzięciem gastronomicznym, lecz kolejnym pomysłem marketingowym firmy Bols Polska, producenta popularnej wódki o tej samej nazwie. Ta popularność to głównie zasługa Stefana Lauxa, prezesa spółki. To on sprawił, że Bols stał się jedną z najlepiej rozpoznawanych marek, a Bols Vodka najpopularniejszym polskim trunkiem.

Polityka 39.2005 (2523) z dnia 01.10.2005; Gospodarka; s. 42