Archiwum Polityki

Aksamitna reklama

W ramach obchodów rocznicy 4 czerwca główny europejski dziennik ekonomiczny „Financial Times” opublikował raport specjalny: „Polska. 20 lat demokracji”, z artykułami obrazującymi postęp, jaki się w Polsce dokonał, problemy kryzysu, a także sukcesy pary rolników: Ireny i Andrzeja Pasztotów. Jest też wywiad z najsłynniejszym polskim produktem eksportowym – Lechem Wałęsą. Każdy raport „FT” wspierają reklamy i słusznie Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych dała płatne ogłoszenie. W nim wicepremier Waldemar Pawlak zachęca do inwestowania w Polsce, zgrabnie nazywając nasz kryzys „aksamitnym”. Mieliśmy w regionie aksamitną rewolucję, dlaczego nie aksamitny kryzys? Nam się termin podoba.

Polityka 24.2009 (2709) z dnia 13.06.2009; Flesz. Ludzie i wydarzenia; s. 6
Reklama