Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Krótki kurs zarządzania według Elona Muska

(5)
Tesla, znany producent samochodów elektrycznych, ma spore kłopoty. Na szczęście ma też szefa, który potrafi przyznać się do błędu, a pracownikom chętnie udziela złotych rad.
  • 2018-04-23 08:39 | J.E. Baka

    Re:Krótki kurs zarządzania według Elona Muska

    Czytając same liczby można dojść do wniosku, że firma jest mocno przereklamowana i to tylko dlatego, że produkuje pojazdy elektryczne, do których powszechnego użycia jest jeszcze baaaardzo daleka droga. Sam Musk jest mistrzem piaru i kreowania charyzmy, robi wokół siebie niemal tyle szumu co niegdyś Steve Jobs, a dziennikarze łykają każde jego słowo, jak by to był przekaz objawiony z Ewangelii.
  • 2018-04-23 13:31 | suwer

    Re:Krótki kurs zarządzania według Elona Muska

    W tym kontekście śmieszne i żałosne jednocześnie wydają mi się zapowiedzi p. Morawieckiego, że Polska rozwinie na szeroką skalę produkcję samochodów elektrycznych (i zacznie je eksportować). Bardzo bym krajowi i sobie tego życzył, ale będąc sceptykiem, sądzę, że jedynym polskim samochodem elektrycznym, jakim mam szansę się przejechać, będzie melex, którym będą wieźli moją trumnę.
  • 2018-04-23 21:07 | Aspiryna

    Re:Krótki kurs zarządzania według Elona Muska

    Problem w tym, ze chetnych na samochody "Tesli" jest wiecej niz firma jest w stanie wyprodukowac... A firmy Elona Muska przynosza tylko straty, zadnych
    zyskow! Tak czasami dziala wspolczesny kapitalizm...
  • 2018-04-24 15:11 | czosnek

    Re:Krótki kurs zarządzania według Elona Muska

    Cóż... Bądźmy cierpliwi wobec Tesli.

    Jeżeli sobie wyobrazimy co musi się stać, aby w dzisiejszych czasach od zera stać się rozpoznawalnym na świecie producentem samochodów, to nie może inaczej wyglądać. To musi przynosić przez lata straty, ponieważ przez lata trzeba inwestować w modele, fabryki, sieć sprzedaży i serwisów. Hejterzy śmieją się, że Tesla to wydmuszka medialna i piramida finansowa. Dla mnie, to paplanina dzieci inwestycji w bitcoina. Inwestycja w akcje Tesli to ryzykowna inwestycja długoterminowa. Nie jest wcale powiedziane, że Muskowi się uda. Ale moim zdaniem rozsądnie myślący inwestorzy rozumieją, że Tesla przepala gotówkę na inwestycje w modele i zakłady (Gigafactory, planowana fabryka w Chinach). Przy produkcji tak innowacyjnego produktu (tylko nie piszcie na miłość boską, że auta elektryczne znamy od stu lat) to musi trwać. To musi kosztować. Tymczasem Tesla ma świetną markę, popyt kilkukrotnie przewyższa podaż, moda na auta elektryczne rośnie, konkurencja nie nadąża. Jedynym zagrożeniem dla Muska jest znudzenie inwestorów. Myślę jednak, że inwestorzy kanapowi już dawno odpuścili. Liczę, że przy stoliku pozostaną ci naprawdę wierzący w przyszłość tej technologii.
  • 2018-04-26 16:55 | Aspiryna

    Re:Krótki kurs zarządzania według Elona Muska

    Tesla nie powstala wczoraj... firma dziala juz 15 lat. A poza tym, jak ktos w USA napisal "Tesla consistently overpromises and under-delivers".