Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Kryzys wizerunkowy – i co wtedy

(2)
Jak budować zaufanie do instytucji, firm i marek w czasach, gdy nikt nikomu nie ufa?
  • 2019-03-12 17:09 | stok

    Kryzys wizerunkowy – i co wtedy

    "Na tym kryzysie najbardziej zyskają wegetarianie i organizacje zbierające finanse na opiekę nad zwierzętami, a stracą branże mięsne. A najbardziej rolnicy i ich rodziny – ocenia Jerzy Wierzbicki, prezes Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego." Autor bardziej dba o wizerunek branży, niż o zdrowie konsumentów karmionych czasem padliną, a czasem - za wiedzą Tuska - solą wypadową, czyli odpadem wielkiej chemii. Trzeba w Polsce wprowadzić czeskie standardy kontroli mięsa.
  • 2019-03-25 14:02 | andrzejowy

    Re:Kryzys wizerunkowy – i co wtedy

    Zaufanie nie zostało utracone bezpodstawnie, od tego bym zaczął. Na resztę pracuje instytucja swoim podejściem, dla mnie, im większa transparentność tym większe zaufanie.