1. Czy posiadając pakiet POLITYKI CYFROWEJ mogę czytać wydania cyfrowe w aplikacji na iPadzie i/lub iPhonie?
Tak. W najnowszej wersji aplikacji POLITYKI w menu w lewym górnym rogu będzie jest umieszczona opcja logowania dla abonentów POLITYKI CYFROWEJ. Przycisk do logowania widoczny jest też pod najnowszym wydaniem w kiosku.
2. Czy mogę korzystając z aplikacji na iPadzie odtworzyć swoją półkę z numerami archiwalnymi (które do tej pory zostały mi przyznane w ramach pakietu POLITYKI CYFROWEJ?)
Tak. Po zaktualizowaniu/pobraniu nowej wersji aplikacji i zalogowaniu w niej danymi z Polityki Cyfrowej wszystkie nabyte przez Państwa w ramach POLITYKI CYFROWEJ numery będą miały status Pobierz. Po naciśnięciu tego przycisku przy konkretnej okładce numer zostanie pobrany i będzie go można czytać w aplikacji.
3. Czy w aplikacji na iPadzie i/lub iPhonie mogę również pobierać wydania specjalne, do których w ramach pakietu został przyznany mi dostęp online?
W ramach aktualnych pakietów, abonenci POLITYKI CYFROWEJ korzystający z aplikacji na iPadzie i/lub iPhonie nie mają możliwości pobierania wydań specjalnych.
4. Czy w aplikacji na iPadzie będę mieć dostęp do plików mp3?
Tak, każdy numer POLITYKI będzie zawierał 10 plików audio do wybranych tekstów z wydania. To te same nagrania, które są dostępne w serwisie Polityki Cyfrowej.
5. Czy cena pakietów POLITYKI CYFROWEJ (z możliwością korzystania z aplikacji POLITYKI na iPadzie lub iPhonie) nie zmienia się?
Nie, cena aktualnych pakietów nie ulega zmianie.
6. Czy ilość urządzeń na których mogę czytać POLITYKĘ w ramach pakietu POLITYKI CYFROWEJ jest nieograniczona?
Tak, abonent POLITYKI CYFROWEJ na własny użytek może korzystać z dowolnej liczby urządzeń.