Ekologia, recykling, odpowiedzialne projektowanie – to pojęcia odmieniane dziś przez wszystkie przypadki. Świadomość, że gospodarować należy z szacunkiem dla natury i z troską o człowieka, wzrasta. Przekłada się na duże zmiany. Z jakimi wiąże się wyzwaniami w przypadku marek? O tym rozmawiamy z Rikke Blæsild z firmy JYSK.
Zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo materiałów, trwałość rzeczy – na ile jest to ważne dla marki JYSK?
Troska o ekosystem Ziemi, istota zrównoważonego rozwoju, stanowi centralny element naszej strategii. Od wielu lat podejmujemy inicjatywy mające na celu redukcję emisji CO2, prowadzimy też rozmowy o standardach proekologicznych ze swoimi dostawcami. Obserwujemy i oceniamy działania, które mają największy wpływ na środowisko. W styczniu 2021 r. zakończyliśmy analizę, która pokazuje, że spośród obiektów związanychz JYSK mamy bezpośrednią kontrolę tylko nad tymi, które odpowiadają za mniej niż 5% emisji.
Salon
7/2021
(100184) z dnia 28.06.2021;
Design z misją;
s. 135
Oryginalny tytuł tekstu: "Szukając równowagi"