Osoby czytające wydania polityki

„Polityka”. Największy tygodnik w Polsce.

Wiarygodność w czasach niepewności.

Subskrybuj z rabatem
Kraj

PSL stawia na PR

Tomasz Jędrzejczak (PSL) - szef Koła Marketingu Politycznego i Public Relations przy Naczelnym Komitecie Wykonawczym partii. Tomasz Jędrzejczak (PSL) - szef Koła Marketingu Politycznego i Public Relations przy Naczelnym Komitecie Wykonawczym partii. materiały prasowe

W PSL – przy najważniejszym organie decyzyjnym partii, czyli Naczelnym Komitecie Wykonawczym – powstało właśnie Koło Marketingu Politycznego i Public Relations. – Będziemy ustalać strategię marketingową naszej partii. Będziemy uczyć korzystania z Twittera, Facebooka i prowadzenia dobrych blogów – mówi Tomasz Jędrzejczak (PSL), szef koła i minister ds. kontaktów Kancelarii Premiera z parlamentem. Dodaje, że dziś koło ma 25 członków, ale chce mieć więcej. Przez najbliższe kilka miesięcy będą uświadamiać członków partii, jak ważna jest komunikacja z elektoratem przez media społecznościowe. – Prezes Janusz Piechociński jest mistrzem korzystania z Facebooka i chcemy, żeby nasi działacze poszli w jego ślady – mówi Jędrzejczak. Od trzech lat działa inne statutowe „środowiskowe koło” PSL. Nazywa się Koło Służby Zagranicznej i szkoli działaczy z protokołu dyplomatycznego z nadzieją, że uda się wychować i rozesłać po świecie ambasadorów przywiązanych do tradycji ludowej.

Polityka 09.2013 (2897) z dnia 26.02.2013; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 11
Reklama
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną