Kraj

TVN rusza w podróż

Po przejęciu TVN będzie pierwszą telewizją z polskiej „wielkiej trójki”, która trafia w ręce zagranicznego koncernu. Po przejęciu TVN będzie pierwszą telewizją z polskiej „wielkiej trójki”, która trafia w ręce zagranicznego koncernu. Piotr Fotek / Reporter

W wyścigu o to, kto zostanie nowym właścicielem telewizji TVN, wygrał czarny koń – amerykańska spółka medialna Scripps Networks Interactive. Specjalizuje się w telewizyjnych kanałach lifestylowych poświęconych gotowaniu, turystyce, rozrywce itp. W Polsce najbardziej znany jest jej kanał podróżniczy Travel Channel. Początkowo nie była brana pod uwagę jako nabywca kontrolnego pakietu TVN, specjaliści obstawiali raczej wielkich graczy branży medialnej, takich jak koncerny Springera, Bauera, Foxa czy Discovery.

Polityka 12.2015 (3001) z dnia 17.03.2015; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 8

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Czytaj także

Społeczeństwo

Dr Joanna Wardzała o pokoleniu 20-latków odrzucających konsumpcyjny styl życia rodziców

Rozmowa z dr Joanną Wardzałą, socjolożką i badaczką zachowań konsumpcyjnych, o tym, dlaczego dzisiaj młodzi ludzie nie chcą kupować i gromadzić dóbr.

Joanna Podgórska
12.11.2019