Mizerski na bis

Żeby było tak, jak jeszcze nie było
Uznając, że promowanie wizerunku Polski poprzez informowanie o jej osiągnięciach jest zbyt proste i banalne, prezesi PFN wybrali rozwiązanie bardziej ambitne.
Polityka

Zgadzam się z Maciejem Świrskim, wiceprezesem Polskiej Fundacji Narodowej, powołanej w celu międzynarodowej promocji Polski, że Polska potrzebuje dziś promocji przede wszystkim w Polsce, gdzie jej wizerunek „na skutek nieodpowiedzialnych działań pewnych mediów został poderwany w oczach obywateli”. Promocja Polski na świecie oczywiście też ma znaczenie, ale drugorzędne, gdyż w ciągu dwóch lat rządów PiS świat zdążył już Polskę dobrze poznać, a Polska wypromowała się w świecie do tego stopnia, że żadne dalsze promocje już jej nie pomogą.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj