Akcja promocyjna Polskiego Ładu to marketingowy bubel. PiS, wbrew deklaracjom, wcale już się nie garnie do „rozmowy z Polakami”, tylko ją pozoruje przez na pół konspiracyjne spotkania z sympatykami sprawozdawane w swoich mediach. Czy zmęczoną władzę stać jeszcze na zryw?
Niewtajemniczonym najwyraźniej miał wystarczyć dorodny billboard, który stał przy głównej ulicy podwarszawskiego Raszyna i obiecywał „lepszą codzienność polskich rodzin”. Ale już namierzenie teoretycznie otwartego spotkania posła PiS Zdzisława Sipiery z mieszkańcami stanowiło nie lada wyzwanie.
Było upalne sobotnie południe 17 lipca. Z samego rana ukazała się depesza PAP z rozkładówką weekendowych wizyt polityków PiS w ramach promocji flagowego rządowego programu. Niemal od razu powtórzyły ją serwisy TVP i Polskiego Radia.
Polityka
31.2021
(3323) z dnia 27.07.2021;
Polityka;
s. 22
Oryginalny tytuł tekstu: "Taki ładny Ład"